|
New York Times |
Cyfrowe treści robią się coraz
droższe. To bardzo zły znak. Zły dla klienta. W poprzednim tygodniu
pisałem jak ceny ebooków w Amazon idą do góry, z powodu 'buntu' wydawców, a w piątek 2 kwietnia, kolejną "miłą" niespodziankę podarował swoim subskrybentom sam
New York Times podnosząc cenę prenumeraty swojego e-wydania z 14,99 do 19,99$. Zaraz po nim Amazon ogłosiło, że subskrypcja NYT na Kindle
również drożeje do tego poziomu! Klienci z prenumeratą wykupioną przed 2 kwietnia dalej będą płacić starą ceną tj. 13.99$ przez jeszcze 6 następnych miesięcy do 2 października br.
Czym można tłumaczyć wzrost ceny o aż
43% ? Czy w 2010 ceny większości e-publikacji będą sukcesywnie iść w górę bez sensownego powodu? Czy w Polsce wydawcy też zasponsorują nam podwyżki?
Brak komentarzy dla: “Kolejne podwyżki cyfrowych treści. Tym razem większa cena New York Timesa na Kindle”
Prześlij komentarz