Kindle 3 z reklamami |
Warto przypomnieć, że czytnik Kindle Amazona został zaprezentowany w 2007 roku i zaledwie 3 lata później sprzedaż e-booków przekroczyła sprzedaż książek w twardej okładce, a parę miesięcy po tym fakcie także i w miękkiej.
Jeff Bezos, założyciel i prezes Amazona, przyznał, że nie spodziewał się, iż cyfrowa rewolucja nastąpi tak szybko. Podkreślił, że książki papierowe sprzedaje już 15 lat, natomiast Kindle i eBooki - niecałe cztery.
Amazon tak zachłysnął się e-publikacjami, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, iż pragnie sprzedać Kindle dosłownie każdemu obniżając jego cenę do 114 USD (Kindle z reklamami). Dobrych wieści dla samych klientów może być więcej, gdyż wczoraj świat obiegła wiadomość, iż Amazon może wprowadzić wsparcie dla formatu EPUB do Kindle, co pozwoliłoby, bez zabaw w konwersję, wgrywać swoje książki z innych źródeł.
Źrodła: teleread, publisherweekly
Brak komentarzy dla: “Amazon sprzedaje więcej e-booków niż książek papierowych”
Prześlij komentarz