środa, 24 marca 2010

iPad - klienci wolą czytać niż oglądać wideo

comScore Inc
Według badania firmy comScore, potencjalni klienci Apple, są najbardziej zainteresowani asortymentem, który będą mogli czytać. iPad jako tablet wielofunkcyjny pozwala na surfowanie po internecie (chociaż brakuje mu wsparcia dla technologii Flash), oglądanie filmów oraz znaczniej więcej.

Według raportu comScore, w którym przebadano 2176 potencjalnych klientów Apple, 37% z nich chce głównie czytać książki, 34% prasę, 36% oglądać materiały wideo, 48% korzystać z poczty, 50% przeglądać Sieć na iPadzie. 52% klientów posiadających czytniki jest także chętnych płacić za dostęp do interesujących ich treści, a połowa z nich wydała ponad 60$ na ebooki w ostatnich trzech miesiącach. Relatywnie - 24% ankietowanych nie posiadających czytnika, wydało 60$ albo więcej na e-książki i tylko 22% z nich jest zainteresowanych opłatami za takiego typu zawartość w przyszłości.
"eReadery mają duży potencjał, aby stać się narzędziem "wywrotowym" na rynku cyfrowych treści. Tylko czas pokaże jak dokładnie zmieni się zachowanie klienta. Nasze badanie jedynie sugeruje w jaki sposób zmienia i może zmienić się rynek pod wpływem obecności tych urządzeń. (...)" powiedział Serge Matta, wiceprezes comScore.
Warto jeszcze przypomnieć, że kupując e-publikacje oszczędzamy pieniądze, ale także chronimy nasze środowisko poprzez zmniejszenie wycinki lasów. Plusy jakie niosą ze sobą e-publikacje możecie przeczytać na stronach Super Czytelni.

Brak komentarzy dla: “iPad - klienci wolą czytać niż oglądać wideo”

Prześlij komentarz