Oficjalna reklama telewizyjna Apple iPada pozornie nie wniosła nic nowego. Zobaczyliśmy teoretycznie to samo, co w trakcie
ostatniego keynote. Jeśli jednak zatrzymać film i przypatrzeć się poszczególnym klatkom, możemy np. doszukać się
cen kilku ebooków dostępnych w iBooks Store i porównać je z ofertą Amazon.com.
Ceny książek widocznych w reklamie wahają się od 7,99 do 14,99 USD.
Różnice w cenach książek są widoczne, aczkolwiek nie są znaczne. Co ciekawe, serwis
AppleInsider, który zajął się chyba jako pierwszy tym tematem, podaje
inne ceny ebooków w Amazon, niż te, które mi się wyświetliły.
Zobaczmy zatem jak kształtują się ceny dwóch cyfrowych książek widocznych w reklamie iPada.
- Appple iBookstore:
- True Compass: A Memoir - 14,99$
- I, Alex Cross - 12,99$
- Amazon:
- True Compass: A Memoir - 19,25$
- I, Alex Cross - 13,79$
Przyznaję, że trudno mi było odnaleźć w Amazonie inne pozycje widoczne w reklamie iPada. Podane przykłady korzystniejszych cen w iBooks Store nie oznaczają, że Amazon w każdym przypadku będzie droższy. Także i tam można znaleźć książki w cenie poniżej 10 dolarów, z pewnością jednak szykuje się nam cenowa wojna, przynajmniej jeśli chodzi o pozycje dostępne w ofercie obydwu z księgarni.
Brak komentarzy dla: “Apple iPad: iBooks Store vs Amazon Kindle”
Prześlij komentarz