comScore Inc |
Według raportu comScore, w którym przebadano 2176 potencjalnych klientów Apple, 37% z nich chce głównie czytać książki, 34% prasę, 36% oglądać materiały wideo, 48% korzystać z poczty, 50% przeglądać Sieć na iPadzie. 52% klientów posiadających czytniki jest także chętnych płacić za dostęp do interesujących ich treści, a połowa z nich wydała ponad 60$ na ebooki w ostatnich trzech miesiącach. Relatywnie - 24% ankietowanych nie posiadających czytnika, wydało 60$ albo więcej na e-książki i tylko 22% z nich jest zainteresowanych opłatami za takiego typu zawartość w przyszłości.
"eReadery mają duży potencjał, aby stać się narzędziem "wywrotowym" na rynku cyfrowych treści. Tylko czas pokaże jak dokładnie zmieni się zachowanie klienta. Nasze badanie jedynie sugeruje w jaki sposób zmienia i może zmienić się rynek pod wpływem obecności tych urządzeń. (...)" powiedział Serge Matta, wiceprezes comScore.Warto jeszcze przypomnieć, że kupując e-publikacje oszczędzamy pieniądze, ale także chronimy nasze środowisko poprzez zmniejszenie wycinki lasów. Plusy jakie niosą ze sobą e-publikacje możecie przeczytać na stronach Super Czytelni.
Źródła: bizreport.com / comscore.com
Brak komentarzy dla: “iPad - klienci wolą czytać niż oglądać wideo”
Prześlij komentarz