W ofercie Złotych Myśli znajduje się obecnie blisko 400 publikacji: e-booków, od 2005 roku także w wersji drukowanych, a od 2008 również książek audio w formacie mp3. W minionym roku wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży 52 nowe tytuły. Sprzedało łącznie 108 tys. publikacji, co przyniosło ponad 2,38 mln przychodu, przy 1,85 mln zł rok wcześniej. Średnia cena książki wydawnictwa wyniosła 22 zł i była o 2,40 zł niższa niż w roku poprzednim.
Na pytanie o przyczynę tej tendencji wzrostowej odpowiada Mateusz Chłodnicki, wiceprezes Wydawnictwa:
„Po pierwsze, w tematyce naszych książek. Tematyka biznesowa, motywacyjna czy poświęcona zdobywaniu sukcesu cieszy się coraz większym powodzeniem, tym bardziej w okresie kryzysu. Po drugie, cały czas skupiamy się na tym, aby dostarczać naszym czytelnikom to, czego potrzebują do własnego rozwoju. Z roku na rok wydajemy coraz lepsze merytorycznie książki i choć zaczynaliśmy od zera, jesteśmy już rozpoznawaną marką na rynku książek związanych z motywacją i psychologią sukcesu. Ponadto wykorzystujemy nowoczesne narzędzia przy promocji naszych książek, takie jak dynamicznie rozwijający się program partnerski, w którym nasi partnerzy zarobili już ponad 1,6 mln zł na promocji naszych publikacji”.
Brak komentarzy dla: “Złote Myśli - przychody wyższe o 29% w 2009”
Prześlij komentarz