poniedziałek, 5 kwietnia 2010

700 000 iPadów sprzedanych w pierwszy weekend. Klienci skarżą się na tragiczne działanie WiFi

iPad - nie taki Internetowy jak o nim piszą
Opierając się na wiadomościach z największych portali traktujących o web 2.0 i nowych technologiach, sprzedaż najnowszego tabletu Apple sięgnęła ok. 700 000 sztuk w pierwszy w niespełna dwa dni!

Dla porównania, aby sprzedać 1 milion iPhone'ów Apple musiało czekać 74 dni.

Jak podaje serwis Brainstorm Tech, Gene Munster, analityk pracujący dla Piper Jaffray, twierdzi że do godziny 00:00 w niedzielę, Apple mogło sprzedać od 600 000 do 700 000 iPadów, wliczając w to zamówienia z przedsprzedaży. Czyli o wiele, wiele więcej niż przewidywano (150 000 sztuk). Nikt nie oczekiwał takie wyniku, ale warto przypomnieć, że podobnie było w przypadku przedsprzedaży na początku marca. Wtedy obliczono, że złożono 120 000 zamówień w 24 godziny.

Jednak te optymistyczne wiadomości z USA może popsuć fala skarg na niedopuszczalnie słabe działanie modułu bezprzewodowego Internetu (WiFi). Klienci twierdzą, że antena znajdująca się z tyłu urządzenia za logiem Apple, jest bardzo słabej jakości i transfery są tragiczne, w przeciwieństwie do innych urządzeń jakie posiadają tj. iPhone czy Macbook Pro, które działają bez zarzutów.

Źródło: TechCrunch, Mashable

Brak komentarzy dla: “700 000 iPadów sprzedanych w pierwszy weekend. Klienci skarżą się na tragiczne działanie WiFi”

Prześlij komentarz